Carian

Peminat Setia

Wednesday, August 25, 2010

KL BookFest di KLCC Convention Centre & Kachigo Edisi Hari Raya!!

Untuk Peminat-peminat Kachigo yang rindu nak jumpa Clay, marilah kita beramai-ramai mengunjungi KL BookFest 2010 akan akan berlangsung di KLCC Convention Centre! Pesta ini akan berlangsung dari 4 - 12 September, 2010. Kami akan berada di Hall 4/Dewan 4 bersama dengan pempamer buku-buku Bahasa Inggeris.

Nampak tak nama Gemilang Publishing yang ada highlight warna hijau tu? Kachigo akan berada di gerai tersebut ok!

Slot kartunis pula akan berlangsung pada 11 September, 2010 pukul 6.00 petang yang akan menampilkan Clay (kartunis Kachigo) juga Aliow & Totoro (kartunis Oka). Jadi jangan ketinggalan untuk membanjiri KLCC Convention Centre. Ajaklah mak, ayah, adik, akak, abang, opah, atuk dan semua orang bersama. Apalah salahnya singgah ke pesta buku sementara bershopping untuk hari raya di KLCC tu kan? Jumpa di sana ya!!

Dapatkan juga barangan Kachigo dan komik Kachigo terbaru Si Mata Bulat di sana!


Apa yang istimewa tentang Kachigo Edisi Hari Raya?
- Jom kita belajar macam mana cara-cara untuk memasak lemang! Manalah tahu kan tahun ni kita boleh masak lemang sendiri :D
- Gambar sekitar aktiviti Kachigo di Pesta Buku Negeri Selangor, 2010
- Lagi pemenang Kolum Suka Hati dan Fan Art Kachigo (tahniah!!)
- Ada fakta am tentang makanan tradisional hari raya
- Siapa suka makan ayam?
- Cerpen hari raya oleh Izan Ali

Sebarang maklumat lanjut boleh di dapati di KL BookFest 2010 

Selain itu, untuk peminat-peminat novel Astana Novella! Dua novel terbaru akan dihidangkan untuk anda iaitu novel Ilham oleh Izan Ali dan novel Pemuja Rahsia oleh Ilmar Ilmia. Semua novel akan dijual dengan harga diskaun 20%. Jadi, sediakanlah bajet yang mencukupi dan jadilah orang pertama yang memiliki novel terbaru Astana Novella.

                                   
                   
















  

     Ilham oleh  Izan Ali                                                                                Pemuja Rahsia oleh Ilmar Ilmia

No comments:

Post a Comment